Gratis verzending voor orders boven €149,00 Meer informatie

Go to account settings

Hoe kunnen we je helpen?

* Verplichte velden

Neem contact op

Bij MijnWijnPlein geven we je graag zo snel mogelijk antwoord op al jouw vragen. Heb je een vraag over jouw online bestelling? Kijk dan op deze pagina en vind meer informatie over bestellen, betalen, levering, ruilen, retourneren en nog veel meer. Staat jouw antwoord er niet tussen? Stel je vraag dan rechtstreeks aan ons via het formulier aan de rechterkant, mail onze klantenservice of bel ons op 06-19398888.

Contact gegevens: MijnWijnPlein.nl 
Vijfhuizenbaan 42
5133 NH  Riel
Telefoonnummer: 06-19398888 (maandag tot en met zaterdag van 10.00uur tot 19.00uur)
E-mailadres: [email protected].nl

KvK-nummer / Chamber of Commerce-number: 78503795
Btw-identificatienummer / VAT: NL003349710B89
Bank IBAN: NL76 KNAB 0256 3897 13 / BIC: KNABNL2H
Productschap Wijn: 639459

Bestellen En Leveren

  • Je kunt onze wijnen bestellen via onze web shop. Alle prijzen die vermeld staan zijn inclusief b.t.w. tenzij uitdrukkelijk anders vermeld staat. Je kunt specifiek zoeken naar bepaalde wijnen door gebruik te maken van de categorieën en filters aan de linker kant. Heb je een wijn gevonden dan klik je op de wijn en vervolgens krijg je alle informatie over deze wijn. Je kunt op deze pagina de wijn toevoegen aan het winkelwagentje. Voordat je de wijn in het winkelwagentje doet kun je ook andere aantallen bestellen.

    Wanneer je in het winkelwagentje bent kun je doorklikken om de bestelling te plaatsen. Bij het betalen heb je  een venster waar je alle informatie kunt invullen. Als je de bestelling bevestigd, door op de knop 'Kopen' te klikken, word je doorgestuurd naar onze betalingsprovider voor de betaling. Hierna is de bestelling bevestigd en zullen wij de bestelling klaar maken voor verzending. Je kan je bestelling verwachten binnen 3 werkdagen binnen Nederland. Voor levering in de EU kan je bestelling verwachten binnen 3 tot 7 werkdagen.

    Wij verzenden binnen Nederland en de EU. Voor andere landen, neem contact met ons op via [email protected] of bel ons op +31 619398888

    Voor bestellingen tot € 149,00 bedragen de verzendkosten € 7,50. Vanaf € 149,00 betaalt u bij ons geen verzendkosten. Uw bestelling afhalen in Riel is ook mogelijk, maar alleen op afspraak. Deze verzendkosten gelden alleen voor verzending binnen Nederland. 

    Voor bestellingen buiten Nederland en binnen de EU tot € 250,00 bedragen de verzendkosten € 15,00. Voor bestellingen vanaf € 250,00 worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

    Voor bestellingen buiten de EU, neem contact met ons op via [email protected] of bel ons op +31 619398888

    =====

    You can order our wines via our web shop. All prices listed include VAT unless explicitly stated otherwise. You can search for specific wines by using the categories and filters on the left. Once you have found a wine, click on it and you will get all the information about this wine. On this page, you can add the wine to the shopping cart. Before you put the wine in the shopping cart, you can also order other quantities.

    When you are in the shopping cart, you can click through to place your order. When paying you have a window where you can fill in all the information. When you confirm the order, by clicking the 'Buy' button, you will be redirected to our payment provider for the payment. After this, the order is confirmed and we will prepare the order for shipment. You can expect your order within 3 working days within the Netherlands. For delivery in the EU you can expect your order within 3 to 7 working days.

    We ship within the Netherlands and the EU. For other countries, please contact us via [email protected]jnPlein.nl or call us on +31 619398888

    For orders up to € 100,00 the shipping costs are € 7,50. You pay no shipping costs with us from € 100.00. Picking up your order in Riel is also possible, but only by appointment. These shipping costs only apply to shipping within the Netherlands. 

    For orders outside the Netherlands and within the EU up to € 250,00 the shipping costs are € 15,00. For orders from € 250,00 no shipping costs are charged.

    For orders outside the EU, please contact us via [email protected] or call us on +31 619398888

  • MijnWijnPlein.nl staat achter haar producten. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het artikel, dan kan je deze zonder opgaaf van reden retourzenden. Dit moet wel binnen 14 kalenderdagen gebeuren en met inachtneming van onze algemene voorwaarden.

    De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

    Het is hierbij belangrijk dat het product nog ongebruikt en compleet (dus in volledige nieuwstaat) is en in de originele of deugdelijke verpakking zit. Beschadigde of onvolledige producten kunnen wij helaas niet terugnemen. Bij het retour sturen van alle geleverde artikelen/producten horende bij de zelfde bestelling krijg je het volledige aankoopbedrag terug inclusief de verzendkosten. Enkel de kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening.

    Gebruiken het formulier: Modelformulier voor herroeping.
    Om gebruik te maken van dit recht vragen wij je het volgende formulier in te vullen (klik hier). Je kunt dit formulier per e-mail sturen naar onze klantenservice

  • Het is hierbij belangrijk dat het product nog ongebruikt en compleet (dus in volledige nieuwstaat) is en in de originele of deugdelijke verpakking zit. Beschadigde of onvolledige producten kunnen wij helaas niet terugnemen. bij retour sturen van producten krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

    Hierbij geldt echter nadrukkelijk dat de verzegeling en/of verpakking van de artikelen niet verbroken mag zijn.  

    Indien je zonder aankondiging een product retourneert, kan MijnWijnPlein.nl niet garanderen dat deze producten correct worden ontvangen. MijnWijnPlein.nl accepteert in principe geen onverwachte leveringen. MijnWijnPlein.nl is in zo’n geval niet verantwoordelijk voor schade of verzendkosten aan de zijde van de Koper.

    Producten die bedoeld zijn voor consumptie en snel kunnen bederven of verouderen kunnen niet door de Ondernemer worden teruggenomen en vallen buiten het herroepingsrecht.

    Producten die bedoeld zijn voor consumptie en aangebroken zijn en/of anderszins zijn geopend, kunnen niet door MijnWijnPlein.nl worden teruggenomen en vallen buiten het herroepingsrecht.

    De Koper is verplicht om te controleren of de bij hem thuis bezorgde producten voldoen aan zijn bestelling. Indien dit niet het geval is dient de Koper binnen 14 dagen de tekortkoming van de levering per e-mail aan MijnWijnPlein.nl te melden onder vermelding van het ordernummer in het onderwerp van de e-mail. De e-mail dient een duidelijke uiteenzetting te bevatten van de reden waarom de ontvangen levering niet voldoet. 

    In het geval dat een levering niet voldoet aan de bestelling behoudt MijnWijnPlein.nl zich het recht voor een of meer geleverde producten te vervangen door een ander of nieuw exemplaar of het betaalde bedrag te retourneren. MijnWijnPlein.nl neemt in dit geval de retour verzendkosten voor haar rekening. 
     

  • Ik probeer je bestelling altijd onbeschadigd en netjes af te leveren. Heb je een verkeerd artikel of een beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice

    Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vraag ik je vriendelijk om jouw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Vermeldt duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd foto's mee van de schade. Ik zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

    Contact gegevens: 
    MijnWijnPlein.nl 
    Vijfhuizenbaan 42
    5133 NH Riel 
    Telefoonnummer: 06-19398888 (maandag tot en met zaterdag van 10.00uur tot 19.00uur)
    E-mailadres: [email protected]

    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

    Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar MijnWijnPlein bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Betalen

  • Bij MijnWijnPlein kun je veilig en snel online betalen. Zo worden alle gegevens, om de bestelling te voltooien, op één pagina ingevuld en lopen al onze betalingen via een beveiligde SSL-verbinding. We geven je de mogelijkheid om op verschillende manieren te betalen. Iedere betaalwijze heeft zijn eigen voordelen. Kies dus zelf de betaalmethode die het beste bij je past!
  • Veel Nederlanders die online een bestelling plaatsen, betalen inmiddels met iDeal. Als je kiest voor iDeal word je direct naar de veilige omgeving van je eigen bank geleid. Van hieruit kun je de betaling direct voldoen, zoals je dat gewend bent met internetbankieren. Het grootste voordeel van iDeal is dat de betaling direct en veilig wordt voldaan en wij hiervan een melding ontvangen. Nadat deze melding bij ons is binnengekomen, gaan wij direct over tot levering van jouw bestelling.

    Wij gebruiken www.mollie.com voor de afhandeling van onze betalingen. Als je bij ons iets gekocht hebt, zul je daarom "STG MOLLIE PAYMENTS" of "MOLLIE" van Stichting Mollie Payments op je bankafschrift zien staan.

  • Creditcard transacties zijn een eenvoudige, direct en een veilige betaalmethode die internationaal gebruikt wordt. Als je kiest voor creditcard betaling word je direct naar de veilige omgeving van Molly Payments geleid. Van hieruit kun je de betaling direct voldoen, zoals je dat gewend bent met internetbankieren. Het grootste voordeel met creditcard betalen is dat de betaling* direct en veilig wordt voldaan en wij hiervan een melding ontvangen. Nadat deze melding bij ons is binnengekomen, gaan wij direct over tot levering van jouw bestelling.

    Wij gebruiken www.mollie.com voor de afhandeling van onze betalingen. Als je bij ons iets gekocht hebt, zul je daarom "STG MOLLIE PAYMENTS" of "MOLLIE" van Stichting Mollie Payments op je bankafschrift zien staan.

    *Voor creditcard betalingen zullen extra kosten in rekening worden gebracht.

  • Kan ik achteraf betalen met Klarna?

    Bij ons kun je meestal achteraf betalen, als dat niet lukt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider Klarna bepaalt deze voorwaarden. Voor meer informatie kan je kijken op: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/EID/nl_be/invoice?credit_time=14

    Wat is de betalingstermijn van mijn rekening bij Klarna?

    Je krijgt 14 dagen de tijd om de rekening te betalen.

    Hoe kan ik mijn openstaande rekening betalen via Klarna?

    De handigste en eenvoudigste manier om je aankoop te betalen is door in te loggen in de Klarna App of op de website van Klarna https://www.klarna.com/nl

    Wil je betalen via een bankoverschrijving, dan kan dat natuurlijk ook. De betalingsgegevens vind je in de app en in de e-mail die je hebt ontvangen met het betaaloverzicht. Als je de betalingsomschrijving van de rekening vermeldt in het mededelingenveld, kun je er zeker van zijn dat de betaling gekoppeld wordt aan de juiste rekening. Betaal elke rekening apart met de bijbehorende betalingsomschrijving zodat je betaling aan de juiste rekening gekoppeld kan worden.

    Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice van Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

  • Sofort banking is een eenvoudige en directe betaalmethode die internationaal gebruikt wordt. 
    Je bestelling gemakkelijk betalen* middels een overschrijving via je online banking systeem.
    Zodra wij je betaling heb ontvangen gaan we over tot verwerking van de bestelling. 

    *Voor Sofort banking betalingen zullen extra kosten in rekening worden gebracht.

  • Betaal je liever niet online via iDeal, maar liever d.m.v. internetbankkieren? Dan is vooruitbetaling per bank een optie. Onder vermelding van je ordernummer kun je betaling aan ons voldoen zoals je gewend bnet met andere betalingen via internetbankieren. Wij versturen de bestelling zodra we de betaling ontvangen.

    Naam: MijnWijnPlein
    Plaats: Riel
    IBAN: NL76 KNAB 0256 3897 13  / BIC: KNABNL2H

  • MijnWijnPlein biedt de mogelijkheid om veilig met je pinpas te betalen bij het afhalen van je wijnen. Al onze pin betalingen worden verwerkt door Payleven

Klacht

  • Wij proberen je bestelling altijd onbeschadigd en netjes af te leveren. Heb je een verkeerd artikel of een beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice

    Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vraag ik je vriendelijk om jouw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Vermeldt duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd foto's mee van de schade. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

    Contact gegevens: 
    MijnWijnPlein.nl 
    Vijfhuizenbaan 42
    5133 NH Riel
    Telefoonnummer: 06-19398888 (maandag tot en met zaterdag van 10.00uur tot 19.00uur)
    E-mailadres: [email protected]

    Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging.

    Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar MijnWijnPlein bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ik Heb Mijn Antwoord Niet Gevonden.

  • Je kunt hiervoor het formulier op de service pagina gebruiken of een e-mail sturen naar onze klantenservice Wij zullen je vraag binnen 1 werkdag beantwoorden. 

Blijf op de hoogte van
onze wijnbelevenissen

We zullen je niet spammen!

Winkelmand — 0

You cart is currently empty

Login | Registreer

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »