Klantenservice

Bij MijnWijnPlein geven we je graag zo snel mogelijk antwoord op al jouw vragen. Heb je een vraag over jouw online bestelling? Kijk dan op deze pagina en vind meer informatie over bestellen, betalen, levering, ruilen, retourneren en nog veel meer. Staat jouw antwoord er niet tussen? Stel je vraag dan rechtstreeks aan ons via het formulier aan de rechterkant, mail onze klantenservice of bel ons op 06-81188033.

Contact gegevens: MijnWijnPlein.nl 
Wilhelminakanaal Noord 66
4902 VT  Oosterhout 
Telefoonnummer: 06-81188033 (maandag tot en met zaterdag van 10.00uur tot 19.00uur)
E-mailadres: info@MijnWijnPlein.nl

KvK-nummer / Chamber of Commerce-number: 60519428
Btw-identificatienummer / VAT: NL151444316B01
Bank IBAN: NL76 KNAB 0256 3897 13 / BIC: KNABNL2H
Productschap Wijn: 639459

1 Bestellen en Leveren
1.1 Verzendkosten
Voor bestellingen tot € 75,- bedragen de verzendkosten € 7,95. Zelf ophalen in Oosterhout is ook mogelijk op afspraak. Deze verzendkosten gelden alleen bij verzending binnen Nederland (Geldt niet voor reboursverzendingen). Verzenden binnen EU kan in overleg.
1.2 Levering

Je kunt onze wijnen bestellen via onze web shop. Alle prijzen die vermeld staan zijn inclusief b.t.w. tenzij uitdrukkelijk anders vermeld staat. Je kunt specifiek zoeken naar bepaalde wijnen door gebruik te maken van de categorieën en filters aan de linker kant. Heb je een wijn gevonden dan klik je op de wijn en vervolgens krijg je alle informatie over deze wijn. Je kunt op deze pagina de wijn toevoegen aan het winkelwagentje. Voordat je de wijn in het winkelwagentje doet kun je ook andere aantallen bestellen.

Wanneer je in het winkelwagentje bent kun je doorklikken om de bestelling te plaatsen. Bij het betalen heb je  een venster waar je alle informatie kunt invullen. Als je de bestelling bevestigd, door op de knop 'Kopen' te klikken, word je doorgestuurd naar onze betalingsprovider voor de betaling. Hierna is de bestelling bevestigd en zullen wij de bestelling klaar maken voor verzending. Je kan je bestelling verwachten binnen 3 werkdagen.

1.3 Retouren & Herroepingsrecht
MijnWijnPlein.nl staat achter haar producten. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het artikel, dan kan je deze zonder opgaaf van reden retourzenden. Dit moet wel binnen 14 kalenderdagen gebeuren en met inachtneming van onze algemene voorwaarden.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Het is hierbij belangrijk dat het product nog ongebruikt en compleet (dus in volledige nieuwstaat) is en in de originele of deugdelijke verpakking zit. Beschadigde of onvolledige producten kunnen wij helaas niet terugnemen. Bij het retour sturen van alle geleverde artikelen/producten horende bij de zelfde bestelling krijg je het volledige aankoopbedrag terug inclusief de verzendkosten. Enkel de kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening.

Gebruiken het formulier: Modelformulier voor herroeping.
Om gebruik te maken van dit recht vragen wij je het volgende formulier in te vullen (klik hier). Je kunt dit formulier per e-mail sturen naar onze klantenservice

1.4 Uitzondering van Retouren
Het is hierbij belangrijk dat het product nog ongebruikt en compleet (dus in volledige nieuwstaat) is en in de originele of deugdelijke verpakking zit. Beschadigde of onvolledige producten kunnen wij helaas niet terugnemen. bij retour sturen van producten krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

Hierbij geldt echter nadrukkelijk dat de verzegeling en/of verpakking van de artikelen niet verbroken mag zijn.  

Indien je zonder aankondiging een product retourneert, kan MijnWijnPlein.nl niet garanderen dat deze producten correct worden ontvangen. MijnWijnPlein.nl accepteert in principe geen onverwachte leveringen. MijnWijnPlein.nl is in zo’n geval niet verantwoordelijk voor schade of verzendkosten aan de zijde van de Koper.

Producten die bedoeld zijn voor consumptie en snel kunnen bederven of verouderen kunnen niet door de Ondernemer worden teruggenomen en vallen buiten het herroepingsrecht.

Producten die bedoeld zijn voor consumptie en aangebroken zijn en/of anderszins zijn geopend, kunnen niet door MijnWijnPlein.nl worden teruggenomen en vallen buiten het herroepingsrecht.

De Koper is verplicht om te controleren of de bij hem thuis bezorgde producten voldoen aan zijn bestelling. Indien dit niet het geval is dient de Koper binnen 14 dagen de tekortkoming van de levering per e-mail aan MijnWijnPlein.nl te melden onder vermelding van het ordernummer in het onderwerp van de e-mail. De e-mail dient een duidelijke uiteenzetting te bevatten van de reden waarom de ontvangen levering niet voldoet. 

In het geval dat een levering niet voldoet aan de bestelling behoudt MijnWijnPlein.nl zich het recht voor een of meer geleverde producten te vervangen door een ander of nieuw exemplaar of het betaalde bedrag te retourneren. MijnWijnPlein.nl neemt in dit geval de retour verzendkosten voor haar rekening. 
 
1.5 Verkeerd of beschadigd artikel

Ik probeer je bestelling altijd onbeschadigd en netjes af te leveren. Heb je een verkeerd artikel of een beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vraag ik je vriendelijk om jouw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Vermeldt duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd foto's mee van de schade. Ik zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Contact gegevens: 
MijnWijnPlein.nl 
Wilhelminakanaal Noord 66
4902 VT  Oosterhout 
Telefoonnummer: 06-81188033 (maandag tot en met zaterdag van 10.00uur tot 19.00uur)
E-mailadres: klantenservice@mijnwijnplein.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar MijnWijnPlein bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

2 Betalen
2.1 Veilig Online betalen
Bij MijnWijnPlein kun je veilig en snel online betalen. Zo worden alle gegevens, om de bestelling te voltooien, op één pagina ingevuld en lopen al onze betalingen via een beveiligde SSL-verbinding. We geven je de mogelijkheid om op verschillende manieren te betalen. Iedere betaalwijze heeft zijn eigen voordelen. Kies dus zelf de betaalmethode die het beste bij je past!
2.2 iDeal
Veel Nederlanders die online een bestelling plaatsen, betalen inmiddels met iDeal. Als je kiest voor iDeal word je direct naar de veilige omgeving van je eigen bank geleid. Van hieruit kun je de betaling direct voldoen, zoals je dat gewend bent met internetbankieren. Het grootste voordeel van iDeal is dat de betaling direct en veilig wordt voldaan en wij hiervan een melding ontvangen. Nadat deze melding bij ons is binnengekomen, gaan wij direct over tot levering van jouw bestelling.
2.3 Creditcard
Creditcard transacties zijn een eenvoudige, direct en een veilige betaalmethode die internationaal gebruikt wordt. Je kan de bestelling bij afhalen direct betalen. Let op: Levering alleen op afspraak (06-81188033). 
Online betalingen met een creditcard zijn nog niet mogelijk
2.4 Sofort banking
Sofort banking is een eenvoudige en directe betaalmethode die internationaal gebruikt wordt. 
Je bestelling gemakkelijk betalen middels een overschrijving via je online banking systeem.
Zodra ik je betaling heb ontvangen gaan ik over tot verwerking van de bestelling. 
2.5 Vooruitbetalen via bank

Betaal je liever niet online via iDeal, maar liever d.m.v. internetbankkieren? Dan is vooruitbetaling per bank een optie. Onder vermelding van je ordernummer kun je betaling aan ons voldoen zoals je gewend bnet met andere betalingen via internetbankieren. Wij versturen de bestelling zodra we de betaling ontvangen.

Naam: MijnWijnPlein
Plaats: Oosterhout
IBAN: NL76 KNAB 0256 3897 13  / BIC: KNABNL2H

2.6 Rembours

Je betaalt rechtstreeks aan de TNT Post medewerker op het moment dat je het pakketje ontvangt. Zorg je dus dat je het gehele bedrag, contant in huis heeft wanneer de TNT Post medewerker langs komt. Treft de TNT Post medewerker je niet thuis, wordt het pakket nogmaals bij je aangeboden. Heb je het gehele bedrag niet bij de hand, dan krijg je van de TNT Post medewerker een afhaalbericht. Indien je bij een tweede maal aanbieden van het  pakket weer niet in staat bent het pakket aan te nemen, wordt het voor je klaargelegd op een postkantoor bij je in de buurt. Het pakket blijft vervolgens nog drie weken lang op het postkantoor liggen. Op het postkantoor kun je vrijwel altijd pinnen voor het voldoen van je bestelling.

Voor bestellingen met betaling onder rembours brengen wij met € 31,25(incl. 21% btw) in rekening. Dit is inclusief de de verzendkosten á € 7,95.

Een remboursbetaling is niet mogelijk voor een verzending buiten Nederland.

2.7 Pin betalingen mogelijk bij afhalen
MijnWijnPlein biedt de mogelijkheid om veilig met je pinpas te betalen bij het afhalen van je wijnen. Al onze pin betalingen worden verwerkt door Payleven
3 Ik heb mijn antwoord niet gevonden.
3.1 Stel je vraag via:

Je kunt hiervoor het formulier aan rechterkant van deze pagina gebruiken of een e-mail sturen naar onze klantenservice Wij zullen je vraag binnen 1 werkdag beantwoorden.