• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klachten

Ik probeer je bestelling altijd onbeschadigd en netjes af te leveren. Heb je een verkeerd artikel of een beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vraag ik je vriendelijk om jouw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Vermeldt duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd foto's mee van de schade. Ik zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Contact gegevens: 
MijnWijnPlein.nl 
Wilhelminakanaal Noord 66
4902 VT  Oosterhout 
Telefoonnummer: 06-81188033 (maandag tot en met zaterdag van 10.00uur tot 19.00uur)
E-mailadres: klantenservice@mijnwijnplein.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar MijnWijnPlein bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).